https://mindcms-main.s3.eu-west-2.amazonaws.com/aWN0dGVhbXdvcmstbmw%3D/625529f45f0d0/teams-or-outlook-communication-01_1_20220412_092748.png

Standaard Teams meetings bij het aanmaken van agenda items in Outlook


Nu we afscheid hebben genomen van alle coronamaatregelen kunnen we elkaar ook weer in reallife gaan ontmoeten. De één vindt dit erg fijn en de ander is helemaal om en vindt het ideaal om alle gesprekken online te voeren. Voorheen moest je bij een outlook afspraak aangeven of dit een online afspraak is of niet. Dit is nu gewijzigd. 

Sinds de laatste update van Office365 worden agenda items standaard met een teams link aangemaakt. Dit kan verwarring veroorzaken omdat de ontvangende partij ervan uit kan gaan dat het om een online meeting gaat.  

Vind je het verwarrend en werk je liever op de oude manier? Volg dan de onderstaande stappen om de optie uit te zetten:

  • Open Outlook
  • Ga linksboven naar "Bestand"
  • Ga vervolgens linksonder naar "Opties"
  • Druk op "Agenda"
  • Zet het vinkje uit bij "Onlinevergaderingen toevoegen aan alle vergaderingen"


Hulp nodig?