1e lijns servicedesk medewerker 32-40 uur

https://mindcms-main.s3.eu-west-2.amazonaws.com/aWN0dGVhbXdvcmstbmw%3D/62b0561bea0c9/servicedeskbel_1_20220620_131227.jpgU2VydmljZWRlc2tiZWw=

Hi, wij zijn ict/teamwork een ICT bedrijf in Zoetermeer met een eigen persoonlijke support afdeling. Wij zijn opzoek naar een 1e lijns Servicedesk Medewerker voor 32-40 uur per week. 

Klanten worden blij als ze jouw stem horen want ze weten dat ze bij jouw met alle ICT vragen terecht kunnen. Je neemt de telefoon met plezier op en weet alle informatie goed te registreren in een ticket.

Je gaat er zelf mee aan de slag en kom je er niet uit, dan weet je dat je op je 2e lijns collega’s kunt bouwen. Van lang openstaande tickets wordt jij ongelukkig.

Jij begrijpt dat sommige ICT zaken niet op afstand opgelost kunnen worden. Gelukkig staat de KIA Ceed klaar en rijd je zo naar de klant. 

/Dit heb je nodig
  • Afgeronde MBO diploma (IT-gerelateerd)
  • Basis kennis van IT zaken en infrastructuren
  • Kennis van Microsoft Desktop
  • Kennis van endpoint management
/Hier is onze IT'er goed in
  • Representatief telefonisch / mail
  • Werkt zelfstandig, netjes en gestructureerd
  • Teamplayer 
  • Topper in ticketregistratie
/What's in it for you?
  • Salaris max. €2500,- o.b.v 40 uur
  • Onkostenvergoeding €60,- p.m.
  • Zorgkostenvergoeding €45,- p.m.
  • Opleidingsmogelijkheden 

Meer weten over deze uitdagende rol binnen het Servicedesk Team? 

Neem contact op met Ueredise via het nummer 079-3633108. 

Stuur je motivatie en cv
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld