1e lijns servicedesk medewerker

https://mindcms-main.s3.eu-west-2.amazonaws.com/aWN0dGVhbXdvcmstbmw%3D/62b0561bea0c9/servicedeskbel_1_20220620_131227.jpgU2VydmljZWRlc2tiZWw=

Hi, wij zijn ict/teamwork een ICT bedrijf in Zoetermeer met een eigen persoonlijke support afdeling. Wij zijn opzoek naar 1e lijns Servicedesk Medewerker.

Ben jij net klaar met je IT gerelateerde opleiding en ben je opzoek naar een superleuke job in Zoetermeer? Kom ons gezellige Servicedesk Team dan versterken.

Een laptop, telefoon, gezelligste borrels, superleuke collega's en een topwerkgever! Bij ons kom je echt niks tekort! 
 

/Jij neemt deze taken voor je rekening

- 1e aanspreekpunt zijn bij storingen vragen en verzoeken / wijzigingen

- Juiste en complete ticket registratie

- Ticket escalatie naar 2e lijns

- Toebedelen van tickets

/Jij hebt dit allemaal in je pocket of je bent bereidt het te leren

- Minimaal MBO werk en denkniveau

- Technisch inzicht, Goede analyse technieken

- Heeft basis kennis van IT zaken en infrastructuren en kent veelgebruikte IT begrippen.

- Heeft voldoende kennis over Microsoft desktop OSen en gebruikte Office applicaties en cloudtoepassingen (O365)

- Heeft basis kennis van server applicaties.

- Heeft basis kennis van desktop en server hardware en veelgebruikte randapparatuur. Kan een snelle inschatting maken van de complexiteit en de impact van een incident.

- Basiskennis van veel gebruikte Windows Server onderdelen als Active Directory, DNS, DHCP en Exchange.

- Heeft kennis van endpoint management (intune)

- Basiskennis van Azure (eventueel)

- Basiskennis van technieken en methodieken op het gebied van Wi-Fi

- Basiskennis op het gebied van netwerkstructuren, protocollen, netwerktools, IP adressering en het analyseren van netwerk gerelateerde (ver)storingen

- Rijbewijs is een pre

/Wat verwachten wij van jou

- Neemt in communicatie overwegend als eerste het initiatief.

- Representatief telefoon/e-mail gedrag.

- Tickets die voldoen aan de opgestelde normen/procedures

- Goede incident/request/RFC beschrijving in ticket.

- Alle stappen van het analyse/oplossings/behandelproces duidelijk in ticket beschreven.

- Tijdige escalatie naar 2e lijns medewerker

- Vertegenwoordigd de organisatie op passende wijze

- Werkt zelfstandig, netjes en gestructureerd

- Teamplayer (make your colleagues look good)

- Probleemoplossend, stressbestendig

/Wat je van ons kan verwachten

- Een marktconform salaris

- Een prima pensioenregeling

- Een vers bereide lunch door de keurslager op vrijdagen!

- Wekelijkse VRIJMIBO met hapjes en drankjes

- De allerleukste personeelsuitjes

- Biersessies vol interessante IT weetjes om zo je kennis up to date te houden

- Reiskostenvergoeding of een NS Business Card

- Een superleuke werkplek in Zoetermeer!

- Hele gezellige collega’s!

Solliciteer direct!